Tusind tak for en yderst vellykket Netværksdag i tirsdags!
Det er første gang, der er blevet afholdt frivilligbørs i Hvidovre, men tilslutningen har været bedre end vi turde håbe på og arrangement forløb over al forventning.
Frivilligcentret er virkelig taknemmelige for at så mange mødte op, og meget stolte af alle de aftaler, der blev indgået. Vi fik indsamlet 46 officielle samarbejdsaftaler fra jer, men vi ved, at der oveni dette blev udvekslet en del telefonnumre og lavet aftaler om at snakkes ved.
Solen skinnede ind ad de åbne døre til Strungesalen, hvor stemningen var forrygende – både under og efter frivilligbørsen, hvor Hoffe og den Ægte søn gav den gas med en masse gode gamle numre, som alle kunne synge med på.
Vi vil gerne sige en kæmpe tak til dem, der deltog og ikke mindst til vores bestyrelse, der hjalp til som frivillige på dagen!
Vi ses igen til næste år.